مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا:

انتشار مستندات تاریخ دفاع مقدس کابوسی برای تحریف‌‌کنندگان/ عزت امروز کشور مرهون خون شهداست

سرهنگ «صادق‌نیا» گفت: نیروی زمینی ارتش تاریخ مستند دفاع مقدس را به‌طور کامل و دقیق و جامعه بر پایه مستندات در قالب مجموعه ۹ جلدی نفیس منتشر کرده است تا کابوسی برای تحریف‌کنندگان دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۶۱۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ - 26September 2023

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا: انتشار مستندات تاریخ دفاع مقدس کابوسی برای تحریف‌ کنندگان/ عزت امروز جامعه ایران مرهون خون   مطهر  شهدا استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «محسن صادق‌نیا» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهید «آبشناسان» و شهدای این نیرو که عصر امروز (سه‌شنبه) در تالار اندیشه تهران برگزار شد، اظهار داشت: عزت امروز جامعه ایران مرهون خون شهداست.

سرهنگ صادق‌نیا ادامه داد: حضور حماسه‌ساز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس در یاد و خاطره ملت ایران جاودانه شده است.

وی با بیان اینکه پرداختن به شهدای جنگ تحمیلی موجب ارتباط بیشتر روحی و فکری نسل جوان جامعه با آن‌ها می‌شود، افزود: شکاف عمیق در ارتش بعثی با ایثار و فداکاری رزمندگان جمهوری اسلامی پدید آمد و این توانمندی، دنیا را شگفت‌زده کرد.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش در میان تمام سازمان‌های حاضر در دوران دفاع مقدس، اولین سازمانی است که تاریخ مستند هشت سال دفاع مقدس را به‌طور کامل و دقیق و جامعه بر پایه مستندات در قالب مجموعه ۹ جلدی نفیس منتشر کرده است تا کابوسی برای تحریف‌کنندگان دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها